.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شباهت‌‌ها و تفاوت‌های داوود و محمود احمدی‌نژاد

هفته‌نامه آسمان در گزارشی باعنوان «داستان داوود و محمود» نوشت:
داوود احمدي‌نژاد برادر بزرگتر محمود، شباهت‌هاي بسياري به برادر خود دارد. او همچون محمود لباس‌هاي ساده مي‌پوشد، ريش‌هايش را شبيه او اصلاح مي‌كند و موهايش را هم به سمت راست مي‌خواباند. مانند او در خانه‌اي ساده سكونت دارد و علاقه‌اي به استفاده از امكانات دولتي ندارد.
زندگي او به گواه همكاران سابقش ساده است. يكي از نزديكانش نقل مي‌كند كه خودروي معمولي 405 دارد. يكي ديگر مي‌گويد كه او اصلا خودرو شخصي و راننده ندارد. ناهار از خانه مي آورد، اهل اتاق كار تشريفاتي نيست و در اتاقش تنها چند ميز و صندلي معمولي دارد و از اين نظر نيز سلوك برادر را دارد.
اطلاعات مركز مخابرات 118 تهران نشان مي‌دهد، در محله نارمك يعني محله محمود احمدي‌نژاد سكونت دارد اما تلفني از داوود ثبت نشده است. داوود همسايه محمود نيست و در يكي از شهرك‌هاي شمال شرق تهران تهران زندگي مي‌كند. همان محله‌اي كه شيخ علي ثمري پيش نماز سابق نهاد رياست جمهوري نيز در آنجا سكونت دارد. او پدر داماد داوود احمدي‌نژاد است. داوود با يكي از چهره‌هاي سرشناس ورزشي كشور نيز فاميل است.
داوود احمدي‌نژاد در باره تغيير فاميلي‌شان از صباغيان به احمدي‌نژاد گفته است: بعد از انقلاب اعلام كردند كه هر كس فاميلي‌اش مشكل دارد يا خوشش نمي‌آيد، بيايد آن را عوض كند. پدرم هم از آن نام فاميلي خوشش نمي آمد و به واسطه اسم خودشان، فاميلشان را گذاشتند احمدي‌نژاد.
تفاوت‌هاي داوود و محمود تنها به شفافيت سوابق مربوط مي‌شود. سوابق محمود پس از حضور در نهاد رياست جمهوري بارها منتشر شده است اما اطلاعات محدودي از داوود در دست است. او مدتي در معاونت اطلاعات بسيج بوده و پيش از آن در دفاع مقدس و جبهه‌ها فعال بوده است. حضورش در معاونت اطلاعات بسيج را برخي هم دوره با قاليباف مي دانند و از اختلافات اساسي آن دو مي گويند.
او مدتي فرمانده مخابرات و ارتباطات (فاوا) نيروي انتظامي بوده. تاييد اين سابقه به صورت روشن صورت نگرفت و درباره درجه نظامي وي نيز شايعات بسياري منتشر شده كه برخي از سرتيپ دومي وي خبر مي‌دهد. حاج داوود پيش‌تر در سپاه پاسداران و قرارگاه ثارلله هم خدمت كرده است. او پس از حضور برادر كوچكتر در نهاد رياست جمهوري به عنوان بازرس ويژه منصوب مي‌شود و برخي چهره‌هاي مورد اعتماد خود را به بازرسي نهاد رياست جمهوري منتقل مي‌كند.
او همزمان در جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي شركت مي كند. اما پس از اختلافش با انتصاب كردان، محمود راي به خروج او از بازرسي نهاد مي‌دهد. او مدتي بعد از سوي رئيس جمهور در ستاد پدافند غيرعامل منصوب مي‌شود. اما با افزايش انتقادهاي او عليه جريان انحرافي، رئيس دولت بار ديگر راي به خروج برادر مي دهد.
/


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.172 seconds.